تهدید داور بازنشسته فوتبال ایران به قتل!+ عکس عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟
سرخط خبرها

رقابت حساس آویژه صنعت در لیگ یک| یورش برای صعود

  • کد خبر: ۱۰۳۷۴۲
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
رقابت حساس آویژه صنعت در لیگ یک| یورش برای صعود
تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا و پاسارگاد مشهد از امروز در دورحذفی لیگ دسته یک به میدان می‌روند.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ لیگ دسته یک بسکتبال درحالی از امروز دوباره بعد از تعطیلات نوروزی آغاز می‌شود که دو نماینده مشهد در این پیکار‌ها به ترتیب در مشهد و تهران به مصاف رقبای مرحله پلی آف خودشان می‌روند. رقابت‌هایی که امسال در دو منطقه شمال و جنوب درحال برگزاری است و مشهد سه نماینده در منطقه شمال این رقابت‌ها داشت که خانه بسکتبال خراسان از رسیدن به جمع شانزده تیم برتر این دوره از رقابت‌ها بازماند و حالا فقط آویژه و پاسارگاد هستند که شانس رسیدن به جمع هشت تیم برتر منطقه شمال را دارند. دو تیمی که از امروز دیدار‌های ۲ از ۳ خودشان را در مرحله پلی آف مقابل رقبا برگزار خواهند کرد.

پاسارگاد؛ برآمده از آتش حاشیه

تیم بسکتبال پاسارگاد مشهد که سالی سخت را در لیگ دسته یک سپری کرد، بالاخره موفق شد از دل حواشی دیدار تیم رقیبش در مرحله قبل، سپیدرود رشت، به این مرحله صعود کند. شاگردان رضایی که ابتدا روی کاغذ حذف شده دور قبل محسوب می‌شدند، با اعتراضشان و پیگیری‌های فدراسیون توانستند بالاتر از سپیدرود به پلی آف برسند، زیرا این اعتراض ثابت کرد که تیم شمالی برای کسب آوراژ گل مناسب تخلف کرده است و قواعد و قوانین حاکم درنهایت به صعود پاسارگاد حکم داد.

نماینده مشهد حالا در این پلی آف سخت باید برای صعود به جمع هشت تیم برتر منطقه شمال به مصاف توفارقان آذرشهر برود. تیمی که دو بازی از سه بازی اش را به سود خودش به پایان برساند، برنده این جدال خواهد بود. این دیدار‌ها به میزبانی باشگاه مهرام در تهران برگزار می‌شود و پاسارگاد ۱۶ فروردین باید در اولین بازی از ساعت ۲۲ در شهر قدس به مصاف توفارقان برود.

آویژه؛ در جست وجوی انتقام

باشگاه آویژه صنعت پارسای مشهد در لیگ‌های بسکتبال این فصل دو تیم داشت؛ یکی در لیگ برتر و دیگری در لیگ یک. تیم لیگ برتری آویژه با برنامه ریزی عجیب وغریب فدراسیون به طرز غافل گیرکننده‌ای نتوانست از پلی آف اول بالا برود و حالا تیم لیگ یکی این باشگاه در جست وجوی انتقام است و می ‎خواهد هر طور شده است، خودش را به مرحله بعد این رقابت‌ها برساند.

آویژه صنعت لیگ یکی با هدایت محمد قیاسی باید از ۱۶ فروردین مقابل بانی نو تهران قرار بگیرد. این بازی در مشهد و سالن سجاد برگزار خواهد شد و دو تیم در بازی اول از ساعت ۲۲ به مصاف یکدیگر می‌روند. شاگردان قیاسی در مرحله قبل توانسته بودند با قرارگرفتن در جایگاه دوم جدول گروهشان به این مرحله صعود کنند و حالا در اندیشه حضور در جمع هشت تیم برتر منطقه شمال هستند.

شمال و جنوب برای یک هدف

لیگ دسته یک بسکتبال امسال در دو منطقه برگزار می‌شود و درنهایت قرار است تیم‌های برتر هر منطقه در دور پایانی به یکدیگر برسند تا تکلیف قهرمان و تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر مشخص شود. با این تفاوت که تیم‌های منطقه شمال بیشتر بوده اند و ۴۸ تیم در این منطقه با یکدیگر رقابت کردند و در منطقه جنوب ۳۲ تیم باهم پیکار کرده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->